2013. április 2., kedd

Chapter one

Unottan zongoráztam a zene ritmusát a pulton,miközben figyeltem ahogy az emberek ki-be járnak a kávézóból.Mindenki fejvesztve rohant egyik helyről a másikra.Mintha annyira sietnének valahova.Nem értem mi értelme ennek a nagy rohanásnak.Igazából sosem értettem az embereket.Annyira furán gondolkodnak bizonyos dolgokról.Teljesen más az észjárásuk,mint nekem...
-Héj Alice!-szólt oda nekem a munkatársnőm.
-Igen?-kaptam fel a fejem.Hosszú hajam az arcomba hullott,amit aztán seperc alatt a fülem mögé tűrtem.
-Szerinted melyik?-mutogatta a díszes kis esernyőket,melyekkel az italokat egészítjük ki.
A főnök szerint sokkal hangulatosabb.Ha ő mondja.Az egyik kék volt,a másik zöld.Az ital színe úgy szint zöldben pompázott.Gyönyörű neonzöldben.
-Legyen a kék!-csak,hogy ne látsszon olyan egyhangúnak.
-Szerintem a zöld....-mondta elmélkedve,miközben a kiszemelt színűt méregette bal kezében.
-Akkor mégis miért kérdezed?-sóhajtottam.Ezt sem nagyon értem.
-Jólvan na!Csak kíváncsi voltam a véleményedre.
-Kék!-mondtam határozottan.
-Zöld!-ellenkezett,majd rárögzítve a pohárra a kis tárgyat,elindult az asztal felé,ahonnan az italt rendelték.Az ég hirtelen egy nagyot dörrent,majd az esőcseppek beborították a kávézó ablakát.A csillogó gyöngyök versenyautóként keringtek a rámákon belül.
-Jaj ne már!-nyavajgott Loretta.-Az előbb még olyan szépen sütött a nap!
Felnevettem.Hát igen...a jó öreg London.
-Hazaviszlek,ha gondolod!-ajánlottam fel kedvesen.Mégiscsak a legjobb barátnőm
-Hol van még a munkaidő vége....-sóhajtott.
-Addigra még el is állhat.
-Amilyen szerencsés vagyok...
-Légy optimista!
-Nekem soha semmi nem sikerül....
-Loretta!-mondtam rosszallóan.
-Mi az?Jól ismersz!
-Igen!Tudom,hogy kitartó vagy!
-De nem eléggé!
Nagyot sóhajtottam,majd fogtam az egymás után sorakozó összeragasztott cetliket,és igyekeztem felvenni az emberek rendelését.Nem volt valami forgalmas a mai nap.A főnök szerencsére egyszer sem volt bent.Általában jön ellenőrizni.Nem igazán bízik az alkalmazottjaiban.Elég pénzes ember.Nem értem mi a francnak bérel egy ilyen "lepukkadt" helyet. Bár,én csak hálás lehetnék neki,hogy munkát kaptam tőle.
-Mikor mész a következő tetkót csináltatni?-mutatott a hangjegyre a csuklómon.
-Semmikor!Megmondtam,hogy nem szeretnék többet.A főnök ezt sem kifejezetten díjazta...
-És mióta érdekel téged más véleménye?
-Nem szeretném elveszíteni a munkámat.
-Jaj Alice!-sóhajtott nevetve.
-Mi az?-kérdeztem mérgen.
-Nem ismerek rád!Hol van az a lázadó tinédzser?
-Tizennyolc éves vagyok!Már régen nem tinédzser.
-Attól még lázadhatnál jobban! 
-Sosem voltam az a típus...
Felnevetett.Úgy utálom,mikor valaki okosabb nálam pedig nekem van igazam.Nagyon idegtépő tud lenni.
Kinyitottam az újságot és azt kezdtem olvasgatni,mikor hirtelen öt fiú veretett be a kávézóba csuron vizesen.

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :)x Holnap új rész?! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Szerintem nagyon jó a blogod, és érdemes lenne ezzel foglalkoznod. Mit szólnál egy linkcseréhez?? Vagy esetleg egy bejegyzéses linkcseréhez??
    http://mylifeispefect.blogspot.hu/ <---- ott a blogom és remélem tetszeni fog. És lécci iratkozz fel ha nem nagy kérés de ha nem akkor nem semmi baj :DD Előre is köszi: Ja és lécci ha a blogomnál jársz chatbe írd hogy benne vagy e a linkcserében mert nem fogom tudni hogyha itt visszaírsz. Előre is köszi <3 xx

    VálaszTörlés

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/