2014. április 11., péntek

Chapter sixty-six


Sziasztok Kedves Olvasóim!
Megjöttem az új résszel,remélem mindenkinek tetszeni fog!
Nagyon köszönöm az építő kritikákat amiket kaptam tőletek,igyekezni fogok javítani a dolgokon.
És továbbra is szeretném krni tőletek a véleményt!És köszönöm a díjakat is!!!!:)Jó olvasást és szép hétvégét nektek,sziasztok!:)))







-Minden rendben?-kérdezte Chris amint beléptem.
-Hogyne!-ültem le melléjük ismét.
-Ki volt az?
-Loretta akart...valamit megbeszélni.
-És sikerült megbeszélni?
-Persze.
-Akkor jó!
-Álmos vagyok!-mászott mellém Ed.
-Akkor gyere!-álltam fel.-Felmegyünk aludni!
-Hol van Anyu?-dörzsölte meg a szemeit.
-Még nem jött meg kicsim!-felvettem őt a földről és elindultam vele felfelé.
-Akkor adsz te nekem jó éjt puszit?
-Hát persze!-mosolyogtam,mire hozzám bújt és körülölte a nyakamat.Hihetetlen mennyi szeretetet tudott adni vele.Úgy éreztem,feltöltődöm.Pont mint mikor Zaynnel vagyok.-Na gyere!-fektettem bele őt az ágyamba,majd nyakig betakartam.Palykos mosollyal kihúzta kezeit és felém nyújtotta.Leültem mellé.
-Mondasz mesét?
-Öhm...-körbenéztem egy régi mesekönyv után.A könyvespolcomon ott volt amiből még Anya mesélt nekem.-Persze!-kezembe vettem a rongyos állapotban lévő könyvet és óvatosan fellapoztam.-Mondj egy számot!
-Húsz!-mosolygott.
-A farkas és a nyúl!-alig kezdtem bele a mesébe,Ed már mélyen aludt.Letettem a könyvet az asztalra,nyomtam egy puszit homlokára,majd csendben kisettenkedtem a szobából.
Chris még mindig tátott szájjal meredt a képernyőre.Annyira aranyos volt.Felnevettem,mire zavarodottan felém fordult.
-Elaludt?-kérdezte.
-El.Hány óra van?
-Negyed tizenkettő.
-Már?!
-Bizony!
-Akkor mi is menjünk aludni.
-Mikor mész dolgozni?
Megtorpantam.Még levegőt sem mertem venni.
-Alice!
-Én...öhm....tudod.....nem tudom.
-Az meg hogy lehet?Nem beszéltél a főnökkel?
-De beszéltünk.
-És mit mondott?
-Hogy...hogy...
-Alice!
-Kirúgott.-hajtottam le a fejem.
-Mi?!Mégis miért?-pattant fel a helyéről.
-A...a...amikor csináltuk a terveket Lorettával,-idegesen az ujjaimat tördeltem.-volt alkalom,hogy nem mentem be dolgozni.Ezért.
-Na majd én beszélek a fejével.
-Chris kérlek ne!-ragadtam meg a kezét mielőtt butaságot csinált volna.-Majd keresek másik munkát!Ne aggódj!Mindenből kiveszem a részem,úgy,mint ezelőtt!
-Én ettől egy percig sem félek.De az,hogy te reklámot tervezel és az ő kezére szerzed a pénzt miközben ő kirúg!Ez...ez...
-Hagyjuk jó?Nem ér ennyit ez az egész!Kérlek!-néztem a szemébe.
-Rendben.De csak miattad!-ölelt át.
-Köszönöm.-suttogtam.-Akkor megyünk aludni?
-Menjünk.-sóhajtotta.



Reggel a telefonom rezgésére ébredtem.Hamar felkaptam a szekrényről nehogy Chris felébredjen,majd fogadtam a hívást.
-Jó reggelt!
-Szia Amy!-köszöntöttem rekedt hangon.
-Jaj felébresztettelek?Ne haragudj!
-Nem dehogyis!Mi újság?
-Inkább mondj te újságot!Nem volt gond Eddel?
-Nem dehogy!Udvarias és szófogadó volt,mint mindig.-csilingelő nevetése engem is jobb kedvre derített.
-Akkor egy fél óra és ott leszek érte rendben?
-Rendben.
-Jaj és ne haragudj,hogy az egész éjjelt nálad kellett töltenie.Én is csak most végeztem.
-Ne viccelj már!Mindig szívesen látom őt is és téged is!
-Akkor nemsokára megyek.
-Rendben!Szia!
-Szia!
-Jóóóó reggelt!!!!!!!!-ordított a hátam mögött Chris,majd csikizni kezdett.
-Neeee neee neee!Ssssst!Ed!Fel fog!Ébredni!!!!!Fejezd be!!
-Megyek és őt is felébresztem.-mondta.
-Szerintem ezek után már régen felébredt.
-Éjjel....nem volt...
-Tudom!
-Hogy lehetséges ez?Hisz még csak pszichológusnál sem voltunk.
-Zayn...-suttogtam.
-Mi van vele?
-Mióta vele vagyok azóta egyszer sem volt.
-Hogy lehet ez?
-Fogalmam sincs.
-Én ennek csak örülök.-mosolyodott el.-Komolyan mondom még a színed is más.Őszintén boldognak tűnsz mellette.
-Az vagyok Chris!
-Helyes!-veregette meg a vállamat,majd felállt.-Gyere ébresszük fel Edet.
Felálltam és követtem őt a szobám felé.Lassan kinyitottam az ajtót.Ednek nyoma sem volt,az ágyam pedig meg volt vetve.Igaz pár gyűrődéssel,de szépen el volt rakva.Összenéztünk Chrissel.
-Mi a fene?-kérdeztem csodálkozva.Sarkon fordultam és elindultam lefelé.
Ed már a TV előtt ült frissen és üdén.-Jó reggelt!-köszönt amint meglátott.
-Hát te már fent vagy?-ültem le mellé.
-Igen.
-Jól aludtál?
-Háááát....jól!-mosolygott.
-Ez nem volt túl meggyőző.
-Jól aludtam!
-Akkor jó!Készíthetek valamit enni?
-Igeeeen!
-Anya az előbb hívott.Nemsokára itt van érted,úgyhogy hamar menjünk enni!-fogtam meg a kezét,mire lelkesen felugrott és együtt futottunk a konyhába.
Miután Ednek ismételten megcsináltam a szalámis kiflit és a teát,hamar együtt megreggeliztünk.Még bele sem tettem a tányért a mosogatóba,már kopogtak.
-Anyaaaaa!-ugrott fel boldogan és az ajtó felé sietett.
-Sziasztok!-hallottam Amy felszabadult hangájt a bejárat felől.Gondoltam,hogy nem áll szándékában bejönni,így hamar kifutottam.
-Heló!-mosolyogtam,majd levettem Ed kabátját az akasztóról.Amint láttam,hogy Amy a zsebében lévő tárcájáért nyúl,leállítottam.
-Egyszer lehetett szívesség.-nézett rám.-De most nem hagyom magam!-mosolyodott el,majd a kezembe nyomott 20£-ot.-Köszönöm a segítséged!-a zsebembe gyűrtem a papírpénzt.
-Nagyon szívesen,máskor is!
-Mi újság kincsem?-guggolt le hozzá,mire Ed mesélni kezdett.Csendben hallgattam a beszámolóját a tegnap estéről.Annyira boldogan mesélt az anyukájának,hogy komolyan mondom még a szemem is megtelt könnyel.
-Szia Alice!-fordult felém,majd átölelt.
-Szia Ed!-simogattam meg a feje búbját.-Aztán szót fogadni!
-Rendbeeeen!-integetett miközben kézen fogva sétáltak a járdán a kocsi felé.
-Sziasztok!-kiabáltam utoljára.
-Szia!-köszöntek egyszerre,majd elhajtottak.Igazán kedves volt Amytől,hogy megfizetett akaratom ellenére.Most jól jön ez a pénz,hogy nincs munkám....hála Harrynek!Tényleg!Vele vajon mi lehet?Kit érdekel?!Azért remélem épségben hazajutott.
Indultam volna befelé a házba,mikor valaki hirtelen utánam kiáltott.Azonnal megfordultam.Loretta rohant felém a járdán.
-Alice várj!!!
-Loretta!-állítottam meg.-Mégis mi történ?Mi a baj?
-Igaz,hogy kirúgtak?
-Honnan tudsz erről?
-Az előbb végeztem és a főnök lazán közölte,hogy nem jössz többé.
-Hát igen.Mivel Harry nem engedett dolgozni járni,ezért kirúgtak.
-És ezt láttad?-nyomta az orrom alá a tegnapi újságot.
-Ne is mond!Nagyon remélem,hogy nem jut Zayn fülébe ez az egész.
-Most mégis mit fogsz tenni?
-Először is keresnem kell valami munkát.
-És mégis hol?
-Nem tudom.-egy perc gondolkozás után,rezegni kezdett a telefonom.-Ne haragudj Loretta,de most mennem kell!
-Rendben!Vigyázz magadra jó?
-Te is!-megöleltem őt,majd beverettem a házba.Egy újabb SMS Harrytől:

''Tíz perc múlva legyél a parkban!Ne késs!''

Ez mégis mit akar jelenteni?Megint mit akar tőlem?Még pizsamában vagyok!Te jó ég!Tíz perc alatt esélytelen elkészülnöm!
-Chris én most elmegyek Zaynhez rendben?
-Rendben!-kiabált utánam miközben én rohantam felfelé a lépcsőn.Kitártam a szekrényemet és mindent kihajigáltam belőle.Nincs egyetlen normális ruhám sem!Nem hiszem el!Pont ilyenkor nem találok semmi alkalomhoz megfelelőt.Várjunk.Csupán Harryvel kell találkoznom.Mi a fenéért aggódom ezen?Felkaptam egy kényelmes otthoni ruhát,majd fölé egy vastagabb kabátot,mivel eléggé hideg volt odakint.Hamar megmostam a fogam,megfésülködtem és megmosakodtam.Fogtam a telefonomat, a zsebembe gyömöszöltem és már rohantam is a kijárat felé.
-Szia Chris!-köszöntem még utoljára,ezután siettem a parkba.Még oda sem értem mikor megpillantottam Harryt a padon ülni.Kapucni volt a fején és  sötétített szemüveg a szemén.Halkan odasettenkedtem hozzá,majd mögé álltam.Hallottam a morgását ahogy engem szid.Felkuncogtam,mire ijedten felém fordult.-Csak nem megijesztettelek?Ne haragudj!
-Mit mondtam neked tegnap?-ragadta meg a kezemet miközben felállt,majd egy fának tolt.
-Neked is szia.
-Ne játsszuk most ezt kérlek!Válaszolj a kérdésemre.
Felemeltem a kezemet és óvatosan lehúztam róla a szemüveget.Nem szeretek így az emberekkel beszélgetni.Ha nem látom a tekintetüket,az nem is őszinte beszélgetés.
-Bocsánatot kértél.
-Ennyi?
-Igen,ennyi.-kifújta a levegőt.-Miért?
-Öhm...semmi!Mellesleg.-mosolyodott el.-Késtél.Négy percet!
Csak négyet?Ez rekord!
-Ne haragudj,de még pizsamában voltam.
-Hm...-vette ajkát a fogai közé.-Akkor lehet nekem kellett volna mennem.-nevetett.
-Nem hinném.-ráztam a fejem.
-Ugye tudod,hogy ezért a négy percért büntetés jár?
-Hú most nagyon megijedtem.
-Hol van a tisztelet amire tanítottalak?
-Hogy nem szakad rád az ég!-mondtam undorodva.
-Jaj Drága!-nevetett.-Most elmegyünk.-ragadta meg a kezemet miközben visszavette a szemüveget.
-Nem megyek veled sehova!
-De igen és nem nyitok vitát!
-Akkor felejtsem el azt a bocsánatkérést?
-A munkáddal kapcsolatban van egy kis meglepetésem!-mondta,majd erőszakosan ráncigatni kezdett a kocsija felé.

8 megjegyzés:

  1. P-E-R-F-E-C-T mint többi siess a kövivel:)!<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó imádlak imádom ahogy írsz ez is nagyon jó mint mindegyik részed

    VálaszTörlés
  3. Egy ujabb fantasztikus resz :) NAGYOOON VAROM A KOVIIIT!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a rész is tökéletes lett. Szerintem benne vagy a legjobb magyar bloggerek sorában, amiből valljuk be nagyon kevés van. Hibátlan a történet, az írásmód...minden. Bele tudom képzelni magam a történetbe és ez a rész fantasztikus lett. Mióta olvasom a blogodat átértékeltem teljesen a blogokról való véleményemet. Valami nagyon újat mutattál nekem ami kicsit megijeszt és félelmetes de egyszerre édes és szenvedélyes. Ami nagyon nagy pozitívum volt számomra az, hogy nagyon kitartó vagy és folyamatosan vannak részek. Péntekenként izgatottan várom, hogy feltedd és olvashassam. Csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  5. Jaj ez nagyon kedves tőled!Komolyan feldobtad a napomat ezzel a véleménnyel és köszönöm!!!köszönöm szépen!!!!!;) Csak miattatok csinálom és mert szeretem!!!Nagyon jól esik,hogy így gondolod!!!:) köszönöm!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök. :)) Te is feldobod a péntekeimet a részekkel. Amit még nagyon szeretek benne az az, hogy kiszámíthatatlan és sosem tudom, hogy mi fog történni. Végre nem egy tömeg story. Ami nagyon érdekel, hogy a főszereplő miért lett vörös?? Mert a Zaynes blogok 90%-ában vörös a csaj és nem tudom , hogy miért :DD

      Törlés
  6. Azért,mert próbáltam magamat ábrázolni és vörös hajam volt,nemrég festettem át barnára és komolyan már gondolkoztam rajta,hogy Alice is változtatni fog.xd

    VálaszTörlés
  7. Ez amúgy igaz!! Az enyém is Zayn-es blog és Ariana van benne :DD
    Akkor már azt is ide írom , hogy Szupii lett xD

    VálaszTörlés

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/