2014. április 17., csütörtök

9.Díj!!!!:))

Itt a a következő díjam amit nagyon szépen köszönök Kira Pekker-nek!:)







Szabályok: 

-Írj magadról 11 dolgot.
-Válaszolj 11 kérdésre.
-Írj 11 kérdést
-Küld tovább néhány embernek

11 dolog magamról:
1.Nem szeretek vonaton utazni.
2.Klausztrofóbiás vagyok.
3.Nem bírom a tömeget.
4.SOHA nem megyek liftben.
5.Szeretek filmezni.
6.A szomsédoma legjobb barátnőm.
7.Szeretek zenét hallgatni.
8.Régen írtam verseket is.
9.Sokszor gondolkodom a világ végén.
10.Szeretem a piros színt.
11.Fáradt vagyok..


Kérdéseim
1.Honnan jött a történet amit írsz?
2.Nézed a Violettát?
3.Mi fogott meg először az 1D-ben?
4.Szeretsz aludni?
5.Sokáig szoksz fent lenni?
6.Milyen nyelveket tanulsz?
7.Hány blogod van?
8.Szereted a rózsákat?
9.Milyen zenét hallgatsz?
10.Hány éves vagy?
11.Van testvéred?

Válasz a kérdésekre:
1. Szabadidődben mit csinálsz szívesen? írok,zenélek ,énekelek
2.Kedvenc évszak?ősz
3.Szereted az One Direction-t?IGEN
4.Mi ösztönzött az írásra?Azok,akikrő írok és az olvasóim
5.Van kedvenc könyved?(Ha igen akkor melyik az?)Van.Alkonyat
6.Állatbarát vagy?igen
7.Melyik az a zenei stílus ami legközelebb áll hozzád?huh...szeretem a szomorú zenéket meg a pop
8.Milyen az "ideálod"?Csak szeretetre vágyom!:)
9.Milyen terveid vannak jövődre nézve?művész akarok lenni
10.Kedvenc film?TIU,Titanic,Kiscsávó
11.Melyik híresség jellemez téged legjobban?uhh nem tudom


Akiknek küldöm:
Az enyém vagy 
Best Love Story With Harry Styles 
 Dream or Truth?!
One Direction+One  
The same boy!..or not? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/