2014. április 17., csütörtök

8.Díj!!!!!!:))





Sziasztok!:)
Megkaptam a következő díjamat,amit nagyon-nagyon köszönök Brigitta Katona- nak!













11 dolog magamról:

1.Türelmetlen vagyok néha.
2.Minden kis dologgal örömet tudnak szerezni nekem.
3.Megbecsülöm az emberek.
4.Nagyra értékelem a művészeteket.
5.Művészlélek vagyok jómagam is.
6.Szeretem a virágokat.
7.Múlthéten volt a szülinapom!:)
8.Egy kis elefánttal alszom,aminek Efi a neve.
9.Szeretem a rendet.
10.A Szomszédom a legjobb barátnőm.
11.Fáradt vagyok....xd






11 válasz:
Miért szeretsz blogot írni?Mert ebbe kiírhatom minden érzelmemet.
Van testvéred?Van.Egy öcsém.
Kitől hallottál az 1D-ről?Az egyik legjobb barátnőmtől.
Szüleid szerint milyen az 1D ?Szeretik!!!!:)
Hány blogod van?Egy.
Miért szereted az 1D?Mert különlegesek. 
A barátaid is fanok?Hát nem mind,de a legtöbb igen.
Az osztálytársaid ( fiúk) mit szólnak a fiúkhoz?Van egy oszt. táram,aki bírja őket.
Örül a díjnak?Nagyon!!!!!:3
Ki a kedvenc tagod?Eleinte Zayn volt,de mióta jobban megismertem őket,mindet szeretm kivétel nélkül nagyon!
És belegondoltál milyen lenne ha az egyik fiú felesége lennél???Igazából nem nagyon....:p









11 kérdés:
1.Hol vagy most?
2.Mióta szereted a fiúkat?
3.Sok posztered van?
4.Kedvenc szám tőlük?
5.Hogy tetszik Harry haja?
6.Zayn tetkóival hogy állsz?
7.Sokat töltöd a telefonodat?
8.Hogy vagy?
9.Ha elutazhatnál bárhová,hová mennél?
10.Énekelsz?
11.Van kutyád?

Akiknek elküldöm: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/