2014. március 28., péntek

Chapter sixty-four


Sziasztok Kedves Olvasóim!:)
Megjöttem az új résszel.Kissé csalódott vagyok,hogy ilyen kevés komment gyűlt össze,de én ugyanolyan lelkesen hozom az új részeket!:)
Remélem tetszeni fog!Hiányoznak azok akik az elejétől kezdve velem voltak!:) Tessék jelentkezni emberek!
És mások is!Mindenki!Tessék hosszan véleményt írni!Várom!
Jó olvasást és szép hetet!








A kopogások egyenletessé és rendszeressé váltak.Kibújtam a takaró alól és lassú léptekkel az ajtó felé közeledtem.Egész testemben remegtem a félelemtől.Remélem Zayn nem fog felkelni rá.Elfordítottam a kulcsot a zárban és lassan lenyomtam a kilincset.
-Mi a francot keresel te itt ilyenkor?!-förmedtem rá.
-A telefonod...nálam maradt.-nyújtotta át a készüléket.
-Mivel elvetted tőlem!-várt,hogy elvegyem tőle.-Honnan tudtad,hogy itt vagyok?
-Hol máshol lehettél volna?-kérdezte gúnyos hangnemmel.
-Köszönöm!-vettem ki a kezéből.-Remélem semmit nem csináltál vele!
-Ugyan mit csináltam volna?
-Nem tudom.Fogalmam sincs.
-Hogy van?-szemében felcsillant valami amit nem akartam látni.Ujjaival elsöpörte haját az arcából,majd nyelvével benedvesített duzzadt ajkait.Igencsak megtépászottnak látszott.
-Látom jól szórakoztál.-mondtam szemrehányóan.
-De még milyen jól.-mosolyodott el.
-Találtál megfelelő partnert?
-Még csak keresnem sem kellett sokat.A barátnőd önként vállalkozott.
-Tessék??!!-kiáltottam fel talán a  kelleténél kicsit hangosabban.
-Csak vicceltem Drága!-simogatta meg az arcomat lágyan mire hátrébb húzódtam tőle.
-Ha egy ujjal is hozzá mersz érni,én esküszöm....
-Mi lesz?-hajolt közelebb.
-Nem lesz jó vége!-ahogy ő szokta mondani.
-Ugye tudod,hogy megint butaságokat beszélsz?
-Menj a francba Harry!-be akartam csukni az ajtót,de nem engedte.
-Visszatérve a szórakozásra,-nem,nem akarom hallani!-igencsak tüzes menet volt!-kuncogott,majd kezeit a zsebébe mélyesztette.
-Undorító vagy!
-Élveztem.-fejét kissé megdöntötte miközben a falnak támaszkodott.-De veled jobban élveztem volna.-elgondolkoztam azon,vajon igaz-e volt amit mondott.Hogy szerelmes belém.Ahogy most hozzám beszél,kétlem.
-Örülök,hogy valaki elszórakoztatott.De most menj el innen!
-Nincs kedved velem jönni?
-Eleget voltam már veled nem gondolod?
-Nem.-lépett közelebb.
-Szerintem meg de.
-Elmondtál neki mindent?
-Nem.Nincs olyan állapotban.
-Ó tényleg.-nevetett.A sötétben nem igazán tudtam kivenni az arcát,de az a sunyi vigyor kirítt a feketeségből.
-Te voltál?-kérdeztem dühösen.Állkapcsom megfeszült.-Válaszolj!-kiabáltam.
-Én?Hogy képzeled ezt?-nevetett tovább.Éreztem ahogy a düh szétárad a testemben.Egyszerűen csak arra tudtam koncentrálni,hogy mekkora pofont keverjek le most azonnal Harrynek.
-Menj innen!-megragadtam a kilincset és azt szorongattam.
-Csak nem dühös vagy Drága?
-Ó nem!Dehogy!-ráztam a fejem.
-Nyilvánvaló,hogy erősebb vagyok.-hajolt hozzám közel.-Hiába próbál velem szembe szállni.-elmosolyodott.-És nem jobb a győztes oldalán Al?
-Csak ne bízd el magad.
-Tévedésben élsz.Úgy látom szükséged van még egy hétre velem.
-Nem!
-Valld be!Az idő amit velem töltöttél,...
-Fájt!-fejeztem be a mondatot helyette.
-Forró volt és élvezetes.
Grimasz ült ki az arcomra azonnal.
-Jaj ne játszd meg magad Drága!-kapta el a kezemet,majd magához húzott.Összerezzentem ahogy a hideg levegő érintkezett csupasz bőrömmel.
-Engedj!-kiabáltam kétségbeesetten.
-Ssssst!-fogta be a számat,majd kezét végigvezette a hátamon és megmarkolta a copfom végét.-Ne kiabálj,még meghallja.
-Talán félsz tőle?
Gúnyosan nevetni kezdett.
-Ez inkább fordítva van.
-Nem hiszem.
-Láttad őt hogy néz ki!
-Szánalmas vagy Harry!Vedd tudomásul!
-Nem tudod mit utasítasz vissza!-engedett el.Belül nagyot sóhajtottam.
-Szia Harry!
-Heló Drága!-integetett,majd sarkonfordult és a kocsijához rohant én pedig becsukva magam után az ajtót hamar a kanapéra telepedtem,majd írtam Chrisnek,hogy Zaynnél alszom.Igaz késő volt,de tuti nem alszik.Sokkal inkább aggódik értem.Pár másodpercen belül érkezett is a válasz: ˝Rendben!Aludj jól!Szeretlek!˝
Letettem a telefont az asztalra,majd ismét elhelyezkedtem.Pár percen belül pedig sikeresen elaludtam.



Reggel korán felébredtem.Az eső csendesen kopogtatta az ablak üvegét miközben a szürke felhők mohón próbálták eltakarni a napot.Amint kikeltem az ágyból az első utam Zaynhez vezetett.Felrohantam a lépcsőn és halkan benyitottam  a sötét  szobába.Zayn még mélyen aludt miközben a takarót szorongatta maga mellett.Mellkasa egyenletesen mozgott fel s le ahogy ajkain keresztül szívta a levegőt tüdejébe.Annyira nyugodt volt....és sebezhető.Nem értem Harryt.Mit élvez ebben?Hisz annyi pénze van!Mi értelme ennek a drogügyletnek?
Halk léptekkel besétáltam,majd óvatosan leültem mellé az ágyra mire mozgolódni kezdett.Ijedten figyeltem az arcát mikor fogja felnyitni a szemeit,de nem tette.Békésen aludt tovább.
Lassan odamásztam mellé,fejemet a mellkasára hajtottam és lágyan magamhoz öleltem testét.Annyira megnyugtató volt Vele.Meleg bőre nyugodtságot sugárzott felém.Felnyögött,majd kezét a hátamra simította úgy ölelt tovább.Mintha a macija lennék.Megmagyarázhatatlan melegséget éreztem most a szívemben.
-Alice.-morogta.
-Itt vagyok Zayn!-suttogtam.
-Alice!-nyögött fel.Igen....végre tudomásul vette.-Alice!-ült fel azonnal,majd szorosan magához ölelt.-Alice!
-Jól van Zayn!Nem kapok levegőt!
-Mégis hogy?Miért?
-Mindent elmondok,csak feküdj vissza!Pihenned kell.
-A!
-Igen!Erről beszélek!-toltam őt vissza az ágyra.
-A szám.-kapott oda,mire én hamar megfogtam a kezét.
-Felszakadt.
Megsimogatta a cérna végét,majd tekintetét rám vezette.Mintha szépen lassan minden eszébe jutna.
-Tegnap...-kezdett bele,de nem folytatta.Közelebb csúsztam hozzá és betakartam őt.-Hol voltál?
-Ezt majd később megbeszéljük!Most azt mondd el,mibe keveredtél.
-Nem fontos.-fordította el a fejét.
-Nem bízol bennem.-jelentettem ki.
-Dehogy nem!De ez...annyira aggódtam érted!-fogta meg a kezemet.
-Emlékszel mi történt tegnap este?
-Kissé ködösen,de nagyjából igen.Ki volt az a nő?
-Egy nagyon jó barátom.
-Honnan ismered?
-Mibe keveredtél?
-Nem mondhatom el.
-Zayn.
-Liam!Fel kell hívnom Liamet!-ült fel,majd a telefonját kezdte keresni.
-Lent van.Felhozzam?
-Kérlek!
Lassan lemásztam az ágyról,majd lerohantam a földszintre.Miután az asztalról felvettem a készüléket visszaballagtam a szobába.
-Tessék.-nyújtottam át neki.-Ha lehet ne zaklasd fel magad.
-Megtennéd,hogy...
-Megyek.-fordultam meg azonnal,de utánam szólt.
-Szeretlek.
Fájó tekintettel visszanéztem rá,majd ezt mondtam:
-Akkor nem titkolóznál.
Lementem a konyhába,hogy valami kaját csináljak Zaynnek,de közben csörögni kezdett a mobilom.Izgatottan rohantam az asztalhoz,hogy fogadjam a hívást,de amint megláttam a kijelzőn villogó nevet,azonnal lehervadt a mosoly az arcomról.A főnököm.
-Haló.
-Alice?!-szólt bele mogorva hangon.
-Igen.
-Hol a francban vagy?!Már rég itt kéne lenned!
-Ma?Most?
-Igen!Tudod!Dolgoznod kéne!
-Én...én..azonnal megyek!
-Felesleges!Többé már nem dolgozol itt!
-Tessék!Ne!Kérem ne tegye ezt!
-Többé nem kell,hogy a munka miatt fájjon a fejed.Úgyis olyan világhírűen gazdag barátod van...-mondta gúnyos hangnemmel.
-Mi?-kérdeztem értetlenül.
-Nézd meg a mai újságot és megérted!-ezzel a vonal megszakadt.Ne hiszem el!Gratulálok Harry!Megint megcsináltad!Találtam eg csomó SMS-t amiben a főnököm elküld a jó büdös......oda,mert nem mentem be dolgozni.És ő erről nem volt képes szólni nekem!Ráadásul azt mondta mindent elintéz!Hát látom Harry!
A telefon hirtelen újra rezegni kezdett a kezemben.Ismeretlen szám.
-Haló.-próbáltam kordában tartani a hangomat.
-Heló Drága!-hallottam kéjes hangját a vonal másik feléről.
-Te féreg!-szűrtem a fogaim közt.
-Mi a baj?
-Miattad!Miattad rúgtak ki!-kiabáltam mérgesen.
-Miattam?
-Ne csinálj úgy,mintha nem tudnád miről beszélek!
-Az a munkahely nem méltó hozzád!
-Mi a fenéről beszélsz?!
-Nem dolgozhatsz ott!
-Hála az önzőségednek többé már nem is fogok!
-Helyes.-nevetése visszahangzott a telefonban.
-Mégis hogy lehetsz ilyen?!-teljesen kifordultam magamból.Még a könnyem is kicsordult.Hogy tehet valaki ilyet?!-Harry én nem vagyok gazdag!Nincs egy életre való pénzem,mint neked!Nem engedhetem meg magamnak,hogy ne dolgozzak!Te meg mindent elcseszel nekem!Mi a francért jó neked ez?!
-Ne sírj Drága!-kért dörmögő hangon.-Hidd el,a saját érdekedben teszem amit teszek!
-Süket duma!!
-Nem!Nem az!
-Csak lássalak meg!Csak találkozzunk!Esküszöm...
-Mit fogsz tenni?
-Megöllek!-mondtam át nem gondolva a szavak súlyát.Gúnyosan nevetni kezdett.-Neked mi ezen olyan vicces?!-zokogtam kétségbeesetten mikor hirtelen hatalmas csend lett a vonal másik végén.
-Ne sírj már.
-Tönkre teszel!-suttogtam.
-Hidd el!Nem!
-Harry annyira aljas vagy!
-Ne mondd ezt!-hangja fájdalmasan hangzott.
-Nézz már kicsit magadba!
-Te pedig gondolkozz el az életeden.
-Ez meg mit akar jelenteni?!
-Ne aggódj,megtanítalak mindenre!
-Mi a fenét beszélsz itt össze-vissza?!
-Azt akarom,hogy most megnyugodj és leülj!
-Én pedig azt akarom,hogy szállj ki az életemből!
-Nem fog menni Szépségem!
-Ne hívj így!Se úgy,hogy Al,se úgy,hogy Drága!Nem vagyok a Drágád!Nem vagyok senkid!
-Most leteszem és odamegyek.
-Nem!-ordítottam.
-Hajlandó vagy lenyugodni végre?!-kérdezte mérgesen.
-A rohadt életbe!Menj a francba!-mondtam,majd letettem,a telefont pedig földhözvágtam.Remegtem.Testem minden egyes része forrt a dühtől.Mégis mit képzel magáról?
Visszamentem a konyhába,vágtam egy szelet kenyeret  amit megkentem vajjal,majd raktam rá szalámit is.
Felvágtam a zöldséget mellé és készítettem teát is.Miután mindent tálcára pakoltam,lassú,alapos léptekkel elindultam felfelé a lépcsőn.Könyökömmel lenyomtam a kilincset.Zayn nyugodtan feküdt az ágyon miközben szemeit le nem vette a telefojáról.

8 megjegyzés:

  1. Huh ez nagyon jó lett mint mindig Harry meg akarja tanítani Alicet valamire de mire? Meg Zayn dolgai huh! Minden pénteket várok de nem azért mert pébteken nen kel tanulni hanem a blogod niatt inádom a blogod! És nem akarom hogu vége legyen !!!!!!! pusziiiii

    VálaszTörlés
  2. Jaj de nagyon aranyos vaggy!Köszönöm szépen!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlen! Nagyon jó! Imádom! nagyon várom a kövit *-* <3 :)










    VálaszTörlés
  4. IMADOOOMM!!Nagyon ugyes vagy! :) Igy tovabb!!:D Varom a kovit! :)) NAGYOOOOOOONNNNNN

    VálaszTörlés
  5. Szia, kb egy hete kezdtem el olvasni a blogot. Huuuuuuuuuuh nagyon furcsa hatással van rám amit nem tudok elmondani. Mindenről a történet jut eszembe. Minden meg van benne amitől félek....és furcsa érzéseket hoz ki belőlem,de imádom. Nem tudtam letenni csak folyamatosan olvastam. Nagyon jól írsz és szerencsére kitartó vagy. :))) nagyom várom a következő részeket.

    VálaszTörlés
  6. Jaj nagyon szépen köszönöm.Annyira örülök,hogy ilyen hosszan leírtad!*.*
    Köszönöm!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Sziaaa:) Egy új olvasó vagyok, és el kell mondom h fantasztikus a blogod! Nagy hatással van rám mivel teljesen el tudtam képzelni, bele tudtam képzelni magam a történetbe. Az egyik legjobb történet amit olvastam!! Egy új oldalát mutattad meg számomra a 1D storyknak. Köszönöm h az olvasód lehetek és nagyon remélem hogy meg rengeteg részen keresztül élvezhetjük a történteted :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj de aranyos vagy,nagyon szépen köszönöm,hogy ezt így ide leírtad!Köszönöm,hogy olvasod és örülök,hogy élvezed!!!:)

    VálaszTörlés

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/