2013. augusztus 17., szombat

2. Díííííj!!!!!!:):)






Sziasztok Kedves Directionerek!:)
Megkaptam a második díjam,aminek nagyon örülök!
Köszönöm ezt Alma.-nak és persze nektek!!!:)


Szabályok:
1.)Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2.)A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
3.)11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
4.)11 embert meg kell jelölni és linkelni. (nincs visszaadás/visszajelölés)
11. Dolog rólam.

1.Szeretek énekelni.
2.Mindenem a zene.
3.Van egy kutyám.
4.Minden álmom,hogy egyszer kijussak Londonba.
5.Szeretem a sárgadinnyét.
6.Rengeteg barátom van.
7.Nincs Skype-om.
8.Nem szeretem ha valaki hazudik nekem.
9.Félénk vagyok.
10.Sokan könnyen félrevezetnek.
11.Boldog vagyok!:3
 
 

11. Kérdésre a válaszom:

1. Mi inspirál? A zene mindenképpen!
2. Van e példaképed?Van!Főképp a One Direction!
3. Mit gondolsz Demi Lovato-ról?Azt,hogy túl sok mindenen átment már...és megérdemli a boldogságot!Gyönyörű lány!
4. Bízol a barátaidban?Természetesen.
5. Sokszor csalódtál?Nem mondhatnám!:) Próbálok mindent megfelelő módon megoldani.
6. Sok barátod van?Igen!
7. Van házi állatod?Egy kutya!:)
8. Szereted a Matekot?Nem a szívem csücske....
9. Hány blogot írsz?Egyet.
10. Szoktál olvasni?Igen!
11. Mit gondolsz a One Direction-ról?Ha ebbe belemegyek,egy egész regényt tudnák ide írni!Maradjunk annyiban,hogy sok mindenben ok voltak azok,akik segítettek nekem!
 
11 Kérdésem:

1.Hogy vagy?
2.Szereted a lángost?
3.Hány blogot írsz?
4.Van-e kedvenced a bandából?
5.Szereted a The Wanted-et?
6.Van kedvenc tantárgyad?
7.Hányas a legrosszabb jegyed?
8.Olvasod a Dark-ot?:P
9.Sok barátod van?
10.Háziállat?
11.Hány éves vagy?


Akinek küldöm:

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/