2013. május 26., vasárnap

Díj!!!:D

Sziasztooooooooooook!Megkaptam az első díjam!Köszönet:egy lány :) -nak!:D

Szabályok:

1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

Magamról:
-Nagyon szeretem a One Directiont.
-zenész vagyok
-játszom gitáron és zongorán
-kedvenc színem a zöld
-szeretek rajzolni
-szemüveges vagyok
-néha kissé lobbanékony tudok lenni....
-van egy öcsém
-imádom a hosszú hajat
-könyvek közül a TWILIGHT a kedvencem(a film is nagyon tetszik)
-A kedvenc évszakom az ősz,és a tavasz


Kérdések és válaszok:
11. Kedvenc színed?
Zöld
2. Mióta írsz blogot?
Az internetes verziót április másodikán kezdtem el,de amúgy már régóta írok.Legtöbbször füzetbe!:D
3. Ki a kedvenc 1D tagod?
Hát......Igazán kedvenc nincs,de ha választanom kell,Zayn.
4. Van háziállatod?
Van.Egy kutyám!:))
5. Kedvenc ruhaboltod?
Hm...hát...olyanom nincs!
6. Mit szeretsz a szabadidődben csinálni?
Zenélek,írok és a barátaimmal vagyok!:)
7. Ki legjobb barátod/barátnőd?
Az egyik legjobb barátnőm Annamária,aki segített nekem ezt a blogot létrehozni!Köszönöm még egyszer!
8. Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
Adam Sandler,
9. Hány éves vagy?
15
10. Van beceneved? Ha igen, mi?
Van.Adda
11. Kutyákat vagy a macskákat szereted jobban?  
Inkább a kutya.


Kérdéseim:
1.Kedvenc színed?
2.Hány éves vagy?
3.Szereted a virágokat?
4.Ki a kedvenc 1D tagod?
5. Van háziállatod?
6.Van testvéred?
7.Milyen zenét hallgatsz 1D-n kívül?
8.Magassarkú,vagy tornacipő?
9.Hideg vagy meleg?
10. Szoknya vagy nadrág?
11.Kedvenc énekes,színésznő? 


Küldöm:
Dark 
WHAT IF

the lost light 
 dark Niall hungarian
Dark Zayn HU 
Dark Liam Hungary 
Its my hard life 
Az enyém vagy 
Best Love Story With Harry Styles 
 Dream or Truth?!
One Direction+One  
The same boy!..or not?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/