2013. május 9., csütörtök

Chapter eleven

Sziasztoook!Mivel ma van egy kis időm,úgy gondoltam,megleplek titeket egy új résszel!Már észrevettem,hogy nem csak egy szem feliratkozóm van,ami nagyon boldoggá tett!El sem tudjátok képzelni!Szóval...
Jó olvasást!!!!!:))
A véleményeket ismételten szeretném kérni!De tényleg!Köszönöm annak,aki ezt a kérést nem hagyja figyelmen kívül!




 Zayn szemszöge:
-A rohadt életbe idefigyelnél végre Zayn?!-ordibált rám Paul mérgesen.Ami azt illeti nem igazán érdekelt.Ahogy semmi más sem,ami körülöttem zajlott.Mi a francért nem tudnak engem békén hagyni?!Annyira nehezükre esne ezt megtenni?!Egy kis nyugalmat szeretnék semmi mást.
-Mi van?-kérdeztem ridegen.
-Hogy mi?Elmondjam?Na lássuk!Tegnap csak úgy szó nélkül leléptél a megbeszélésről.Pedig nagyon jól tudod milyen fontos!Mostanában nem vagy önmagad!Bezárkózol,és...-hadonászott,mint a nem normális.-egyáltalán  nem állsz szóba senkivel!Az egy dolog,hogy párkapcsolatod nem működött úgy,ahogy te szeretted volna!Már meg ne haragudj,de erről csakis kizárólag te tehetsz!Jó lenne,ha végre normálisan tudnál viselkedni mert ez mind a karriered rovására megy!
-Kit érdekel a karrier?!-förmedtem rá.
-Ebből van a pénzed!-vágott vissza.A többiek pedig csak csendben végighallgatták a veszekedésünket ahogy mindig mostanában.
-A pénz nem boldogít!
-Ó tényleg?
-Tényleg!-mondtam keservesen.Undorító,undorító!Hogy mikre nem szednek rá minket a pénz miatt.Hányni tudnék az összes elvárt műmosoly és gyerekes viselkedés miatt. Ez nem én vagyok!Ilyen áron nem kell senkinek a pénze!Inkább leszek egy normális ember saját személyiséggel,minthogy velük maradjak,és továbbra is játsszam meg magam.Nekem erre egyáltalán nincs szükségem!Nem akarom azt megélni,hogy a rajongóim azért szeressenek,aki nem vagyok!
-Most meg hová mész?!-kiabált utánam.Figyelmet sem fordítva dühös kiabálására kirohantam az ajtón.Nem érdekel mennyi pénzt ajánl fel!Nem érdekel semmi,ami vele kapcsolatos!Engem csakis kizárólag a zene érdekel!Azt pedig nem veheti el tőlem senki.Az csakis az enyém!

Alice szemszöge:
Leültem a fűbe,majd kicsomagoltam hangszert a tokjából.Gyönyörű idő van ma.A nap kellemesen melegíti  fedetlen karomat,miközben már  azon vagyok,hogy behangoljam a játékszeremet.Már vagy három éve tudok gitározni.Igazság szerint senki nem tanított ,magamtól tanultam.És persze az internet is közrejátszott kicsit.
Mosolyogva figyeltem a kisgyerekeket,ahogy az anyukájukkal sétálva kíváncsian végigmértek.Nagyon aranyosak voltak.Nagy levegőt vettem,majd felnéztem az égre,mely pompázott türkizkék színében.Egy darab felhő sem volt az égen.Eszembe jutottak anyáék.Elmosolyodtam.Boldogság költözött a lelkembe.Nem a puszta gyűlölet és kín!Ha zenélek ilyen dolgok még csak fel sem merülnek bennem.Megfogtam a pengetőmet,majd halkan játszani kezdtem.A lágy szellő papírrepülőként röptette a nyugató dallamot a levegőben.Egy másodpercre sem álltam meg. Lehunytam a szemeimet.Az emlékek feltörtek bennem, de én továbbra is csak mosolyogtam.Nem akartam sírni!Tudtam,hogy Anya nem akarja.Tudtam,hogy ő csakis boldognak szeretne látni onnan fentről.És ennek eleget is tettem.Nem fogom elszomorítani.Csak boldogságot fog látni az arcomon.
Hirtelen a semmiből kisgyerekek visító hangját véltem felfedezni nem messze tőlem.De ez nem félelmet jelző sikoltás volt.Mintha egymást kergették volna.Boldogok voltak ők is!A következő pillanatban már semmit sem hallottam.Csak a szél susogott a fülembe miközben próbáltam a dallamra koncentrálni.Feltöltődtem.Újra érzem,hogy erős vagyok!Az adrenalinszintem az egekben szárnyal.Érzem,hogy semmi akadály nem áll előttem.Hogy akár még egy tankkal is elbánnék.Nincs az a nehézség amit szinte senki nem tud elűzni a szívemből.Vagyis egyvalaki mégis.Ne!Az az érzés!Mintha kezdene távolodni!Az a páratlan boldogság mely már annyira közel volt!Visszaestem.A felhők közül vissza a mocskos ,hideg földre.Csak miatta.Azok a szemek!Egyszerűen nem  bírom feledni azt a tekintetet.


Megállva a játékban gondolkodni kezdtem.Csend honolt körülöttem mindenhol.Lassan kinyitottam szemeimet,melyek már elszoktak a vakító fény látványától.Homályos kép tárult elém ahogy felfedeztem a még mindig gyönyörű színben pompázó eget.Majd egy hatalmasat sikítva megugrottam amint megláttam az előttem ülő fiút.Szívem vad vágtába kezdett.
-Ne haragudj,hogy megijesztettelek!Nem állt szándékomban.-mondta csendesen miközben az arcomat méregette.-Mit csinálsz itt egyedül?
Zavartan néztem fáradtnak tűnő arcát.Szemei bánatot tükröztek,ami engem is elszomorított.Mi az,ami miatt ennyire rossz a kedve?
-Én csak...nem tudom!Az igazat megvallva mindegy hol vagyok!Mindehol egyedül lennék!
-Én is hasonlóképpen érzek.-mondta,majd összeszűkült szemmel felnézett az égre.Ezután pedig a tetoválásomat figyelte.-Gyönyörű!-suttogta,majd végighúzta ujját a fekete hangjegyen.Beleborzongtam érintésébe.Óvatosan elhúztam a kezem,mire ő elmosolyodott.-Ne haragudj!
-Én csak tudod...szóval mit is csinálsz itt?
-Hosszú történet!-dőlt hátra a fűben.Két kezét tarkójára helyezte,majd  a szemembe nézett.
-Ráérek.
-Nem biztos,hogy hallani akarod!-persze.A kifogások sorra következnek egymás után.Ebben mindenki tökéletes beállítottságú.
-Ahogy gondolod.-mondtam,majd figyelmemet újra a gitárnak szenteltem.Ő pedig észrevétlenül,mintha ott se lenne,figyelte minden mozdulatomat ezzel zavarba hozva engem.Jól szórakozott rajtam.Nem bántam.Legalább ezzel boldoggá tehettem őt.Arra a pár másodpercre is, de mosolygott.Úgy igazán.Ahogy azelőtt.-Miért vagy szomorú?-nem bírtam ki,hogy ne kérdezzem meg.Tudni akarom mi bántja őt annyira.
-Azt mondod tudni akarod?
-Igen.
-Miért?
-Mert érdekel.-nem hittem volna,hogy egyszer ennyire őszintén fogok vele beszélgetni.Hisz mások vagyunk.Túlságosan mások.Mielőtt belekezdett volna a magyarázkodásába,megcsörrent a telefonja.Fújtatva húzta elő a készüléket a zsebéből.
-Mit akarsz Liam?!-kérdezte durva hangnemmel.Ezek a kedélyváltozások a frászt hozzák rám!-Már megmondtam,hogy nem érdekel!Nem bírjátok felfogni,hogy "így" ennek semmi értelme?!-egy kis szünet.-Tudod mit?Felejtsd el!-mondta,majd kinyomta.
-Azt hiszem jobb,ha most megyek.-már álltam volna fel,de megragadta a kezem és erőteljesen visszarántott a földre. 
-Ne menj kérlek!-suttogta keservesen szemeit lecsukva.Megijesztett.De nem hagyhattam magára ilyen állapotban.Teljesen szétesett.Nem találja saját magát.Még az érintése is puszta szenvedést sugároz a lelkembe.
-Rendben!Nem megyek!-kétségbeesetten nézett rám.
-Ne haragudj.Ezt nem értheted!-hajtotta le a fejét.
-Zayn!-szólítottam meg kedvesen.
-Igen?-nézett rám.
-Nekem elmondhatod mi bánt!
Ellentmondásosan rázta fejét.A telefon ismét csörögni kezdett a zsebében.A hangmagasság nagyon bántotta fülemet.A kijelzőn szereplő név  felzaklathatta őt,mivel az arca hirtelen elsötétült,szemei pedig könnybe lábadtak.Szívembe erős fájdalom nyilalt amikor arcán megpillantottam  egy  lefelé szánkázó könnycseppet .
-Ne haragudj!-állt fel,majd egy szó nélkül elrohant.
-Zayn!-pattantam fel a földről ,de hiába.Túl messze volt ahhoz,hogy utolérjem.

A nap hátralevő részében állandóan az Ő viselkedése járt az eszemben.Ki lehetett az?Ki miatt szenved ennyire?! 
 A TV pár órára lekötötte figyelmemet,de az sem tartott sokáig.A percek csigalassúsággal teltek miközben próbáltam kiverni a fejemből azt a mai találkozást.A főnököm estefelé felhívott,hogy már készülődhetünk,mivel lassan újra megnyílik a kávézó.Ennek nagyon örültem.Végre nem kell majd egyedül itthon lennem.Beszéltem Lorettával is,aki nagyon jól érzi magát a nagyszüleinél.Hamarosan már ő is hazajön.
Fél hét lehetett mikor végeztem minden kiszabott feladatommal ami mára volt beosztva.A délelőtti zenélés miatt kicsit elcsúsztak a teendőim.Épp leültem volna a számítógép elé,mikor egyszercsak valaki vadul dörömbölni kezdett a bejárati ajtón.Azon nyomban rosszul lettem.Szédültem,a pulzusom pedig az egekben szárnyalt.Remegve álltam fel a székből.     



  

5 megjegyzés:

  1. gyönyörűen fogalmazol :) Következőt,nagyon gyorsan! x

    VálaszTörlés
  2. Szombat vagy Vasárnap!:3
    Köszönöm!:))

    VálaszTörlés
  3. Kövit de gyorsan! nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. Még a szívem is feldobbant mikor megláttam az új hozzászólást!!!!!:))
    NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!!:)
    Holnap igyekszem!!;))

    VálaszTörlés

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/