2020. október 10., szombat

II./Chapter thirty-one

Sziasztok Kedves Olvasóim!
Ne haragudjatok, hogy tegnap elmaradtam a résszel, nagyon mozgalmas napom volt. Jövőhéten pénteken fogom feltenni mindenképpen. Remélem eddig tetszik a történet folytatása. Örülnék egy kis visszajelzésnek. Szép hetet Nektek!
Jó olvasást!
HAVE FUN! 



Mielőtt elindultunk volna, gyorsan pakoltam egy kis kaját Harrynek. Senki sem kedveli a kórházi kosztot, szerintem ennek biztos nagyon fog örülni. Zayn aggódó pillantást vetett rám, mikor megérkeztünk a kórházhoz egy hatalmas furgonnal. 
-Minden rendben lesz.-mosolyogtam rá.
-Nagyon szeretlek Pöttöm.-mondta, majd puha csókot lehelt a szám sarkára. A fellegekben jártam érintésétől.
-Én is szeretlek téged.-végigsimítottam borostás arcát, majd elköszöntem tőlük és a recepcióra siettem.
-Jó estét!-köszöntött azonnal egy kedves arcú hölgy.
-Jó napot! Harry Styleshoz jöttem.
-Második emelet, harmadik szoba.-mosolygott, majd újra a papírhalomban kezdett kutakodni. Megköszöntem az információt, majd sietve felszaladtam a lépcsőn a másodikra. Már éppen kopogtatni akartam, mikor hirtelen halk dúdolásra lettem figyelmes az ajtó másik feléről. Elmosolyodtam. Utoljára akkor hallottam Harryt énekelni, amikor Edet próbáltuk elaltatni azon a szörnyű éjszakán. Percekig állhattam az ajtó előtt, mikor aztán végül vettem a bátorságot és bekopogtam hozzá.
-Liam a fenébe..-benyitottam lassan.-Al.-szemei kikerekedtek amint meglátott, majd száját mosolyra húzta. Már amennyire tudta.
-Szia Hazz.-mosolyogtam én is miközben leültem az ágya melletti székre.
-Szia.-tekintetét egy percre sem vett le rólam.-Csak nem kaját hoztál?-szemei felcsillantak.
-De igen. Gondoltam örülnél neki.
-Ilyen szar kaja után jól fog esni.-felnevettem.-Figyelj Al.-rekedt hangja kissé megijesztett.
-Figyelek.-mondtam miközben előpakoltam mindent a táskából.
-Nagyon sajnálom, hogy mindezt látnod kellett.
-Ha nem lettem volna ott, kitudja mi történt volna. Úgyhogy ne kérj bocsánatot.
-Egyébként köszönöm.-kezét az enyémre tette. Ujjai lágyan cirógatták a kézfejemet.
-Szóra sem érdemes.-mondtam zavartan, majd kihúztam a kezemet szorításából. Kuncogni kezdett.
-Felizgatlak, igaz?-száját széles mosolyra húzta.
-Harry!-szóltam rá rosszallóan.
-Ne haragudj.-ujját állam alá támasztotta, így gond nélkül a szemembe tudott nézni.
-Nagyon aggódtam érted Harry.-néztem a szemeibe. Őszinte fájdalmat láttam benne. Szeme kissé fel volt még dagadva, száját pedig szépen helyretették.
-Feleslegesen.
-Na nyisd ki a szád amennyire tudod.-utasítottam miközben egy villára felszúrt húsdarabbal közelítettem felé.
-Ugye ezt nem gondolod komolyan?-vonta fel a szemöldökét. 
Elmosolyodtam.
-Dehogynem.
-Tudok egyedül enni baby.-kikapta a kezemből a villát és nekilátott. 
-Na hát úgy látom én már nem is kellek ide.-mondtam viccelődve, mire erőszakosan megragadta a csuklómat.
-Kérlek ne menj el.-tekintete ijedt volt.
-Nem megyek Harry. Úgyis van mit mesélnem neked.
-Mi történt?
Miközben felvázoltam a helyzetet, Harry jóízűen csámcsogott az ételen. 
-Szóval az apádnak köszönhetem, hogy itt vagyok.-mondta miután végzett az evéssel.
-Nagyjából.
-Hmm.
-Mi az?
-Úgy terveztem, hogy kinyírom.
-Harry!-kiáltottam fel.
-Ne aggódj szivi, inkább örülj, hogy megszabadítalak egy gondtól.
-És mégis hogy gondolod ezt? Nem hiszem, hogy az olyan egyszerű lenne.
-Neked csak ne fájjon a fejed emiatt.-mondta, majd felállt és az ablakhoz sétált.-Sajnos nem olyan egyszerű kihátrálni ebből a szarból, mint azt elképzeltem. 
-Nem kellett volna belekeveredni.-motyogtam.
-Te aztán kurvára tudod mit kellett volna.-mordult fel. Fájdalom hasított a mellkasomba stílusa hallatán. 
-Én most megyek.-álltam fel, majd megfogtam a táskám és az ajtóhoz siettem. Éppen időben kapott utánam. Egy lendülettel maga felé fordított és szorosan magához ölelt. 
-Mindig elcseszem, tudom.-motyogta a nyakamba rekedt hangon. Nagy levegőt vettem, ami nem volt túl jó ötlet. Illata mámorítóan férfias volt.
-Engedj el.
-Nem mehetsz sehová, amíg a többiek vissza nem érnek.
-Akkor legalább addig ne gonoszkodj velem.
-Bocsáss meg. Nem úgy értettem.-mondta miközben elhúzódott tőlem és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Kéne neked szerezni egy barátnőt. Az biztos jó hatással lenne rád.
-Honnan tudod, hogy nincs?-vonta fel a szemöldökét.
-Onnan, hogy akkor itt lenne melletted.
-Itt is van.-suttogta miközben a hajamat a fülem mögé tűrte. Ajtónyitódás szakította félbe a pillanatot. Hálás voltam Liamnek.
-Hali.-köszöntött vigyorogva.-Ti meg mit csináltok?
-Semmit.-vágtam rá azonnal, majd visszaültem a székre és neki is felvázoltam mindent az elejétől a végéig. Mire befejeztem, pont megjelentek a fiúk is. Nagy kő esett le a szívemről, amikor láttam, hogy minden rendben van.
-Minden simán ment?-kérdezte Liam.
-Igen. Kitettük őt az út szélén a városon kívül.-válaszolta Chris.
-Ugye tudjátok, hogy ezzel nincs megoldva semmi?-szólt közbe Harry.-El kell őt takarítanunk az útból minél hamarabb.
-Tisztában vagyunk vele.-mordult fel Zayn.-Nem tudjuk, hogy mi a tervük. Alicet akarta magával vinni.
-Mi lenne, ha megzsarolnánk Tomot?-vetette fel Harryt.
-Nem hiszem, hogy sikerülne.-ingatta a fejét Liam. 
-Srácok.-szólaltam fel pár perc hallgatás után, mire mindenki rám szegezte a tekintetét.-Tudom, hogy nem ide illő a téma, amit most mondani szeretnék.-hajtottam le a fejem, majd piszkálni kezdtem a körmömet.-Nem tudom mennyire fogtátok fel, de két hét múlva karácsony. Én pedig arra gondoltam, hogy tölthetnénk mind együtt. Persze csak ha nincs más tervetek az ünnepekre. 
-Szerintem ez nagyon jó ötlet.-mosolyodott el Zayn.
-Tudjátok, nekem már csak Ti vagytok. Ti vagytok az én családom.-mondtam miközben végignéztem a szobában álló négy emberen.-És egyikőtöket sem szeretném elveszíteni.
-Nem is fogsz, Pöttöm.-simogatta meg a hátamat Liam.
-Remélem Amyék is hazajönnek addigra.-sóhajtottam.
Váratlan kopogás zökkentett ki minket a beszélgetésből.
-Mr. Styles.-mosolygott a nővér amint benyitott.-Látom bővelkedik a látogatókban.-mondta, majd az ágy mellé sétált.-Hogy érzi magát?
-Remekül. Hazamehetek?
-Nem tanácsolnám, de saját felelősségre kénytelen vagyok Önt elengedni.
-Csodás, akkor készítse a papírokat.-intett a kezével, mire mindannyian felnevettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/