2014. február 10., hétfő

Chapter fifty-seven

Sziasztok Kedves Olvasóim!
Ismét kicsit szomorú vagyok,mivel két kommentet tudtatok nekem összehozni!:( 
De nem baj!Remélem a mostani rész jobban fog tetszeni!
Kérlek bőven fejtsétek ki a véleményeteket Harryvel kapcsolatban.
Egyértelműen nem ő a főszereplő,de nagyobb szerepet kapott,mint bárki más a bandából!Ez nektek nem nagyon tetszik?
VÉLEMÉNYT!





-De igen!-mondta kemény hangon miközben elém sétált és megragadta a csípőmet.-És élvezni fogod Al!Könyörögni fogsz.-hát én is ettől félek...-Még többet akarsz majd!-hajolt közel az arcomhoz.-Most pedig megszárítom a hajam.-mondta mire felnevettem.-Mi olyan vicces?
-Semmi.
-Örülök,hogy tetszik.Úgyis ritkán látlak mosolyogni.
-Szerinted miért?
-Fogalmam sincs.Pedig én mindent megteszek.
-Az már biztos...
-Hogy mondod?
- Semmi.
-Helyes.-nevetett,majd testéhez préselt,tenyerét a fenekemre simította és mélyen a szemembe nézett.Bátran álltam a pillantását.
-Tényleg meg fogsz fázni.-suttogtam.
-Majd te ápolsz.
-Azt lesheted.
-Én megtettem mikor rólad volt szó.
-Egy szóval sem kértelek rá.
-Mégis megtettem.
-Most azt várod,hogy megköszönjem?
-Illene nem?
-Köszönöm.-mondtam halkan miközben kezemet mellkasára emeltem és eltoltam magamtól.
-Szívesen.
-Viszont ennyivel tartozol te is,mivel én is megtettem.
-Most is megtennéd?
-Nem vagyok benne olyan biztos.-mondtam miközben tekintetemet végigfuttattam kifejezéstelen arcán.Őszinte vagyok.Miért baj ez?-Te?
-Százszor megtenném.Sőt még annál is többször.Most is téged védelek.
-A pofozkodással?
-Nem léphetnénk túl ezen?
-Nekem valahogy nem megy.
-Ennyire fáj?
-Rettenetesen Harry.
-Nem ütöttelek meg annyira erősen.
-Nem is fizikai fájdalomról beszélek.
-Akkor mégiscsak érzel irántam valamit.
-Színtiszta gyűlöletet.-leheltem keservesen.
-Az is egyfajta érzelem ami előbb utóbb heves szerelemmé formálódik.
-Tévedsz Harry.Nagyon tévedsz.
-Nem hinném.Add a kezed Drága!
-Hagyjál már békén.-mondtam nyűgösen.
-Nem pihented ki magad eléggé?
-Haza akarok menni.Vigyél már el innen!
-Nem viszlek sehova.-minden egyes szónál egyre közelebb hajolt hozzám,majd vadul csókolni kezdett.
-Ne csináld már!-löktem el őt magamtól,majd leültem az ágyra.
-Tudom,hogy élvezed.
-Rosszul tudod!
-Még egy lány sem panaszkodott.
-Ők nem ismerték az igazi éned.
-Azt hiszed te ismered?
-Remélem ennél nem rosszabb.
Nevetni kezdett.
-Inkább meg se szólalj!-mondtam azonnal.
-Nem vagyok én annyira rossz.
-Igazán?
-Aki ismer az tudja,hogy tudok jószívű is lenni.
-Ezek szerint nem ismerlek eléggé.
-Meglehet.
-De te sem ismersz  engem.Nem tudsz rólam semmit.
-Mivel nem mondasz el semmit.
-Mivel nem bízom meg benned.
-Miért?
-Még kérdezed?
-Nem volt ok amiért elvesztettem volna a bizalmad.
-Azt nem tudod elveszteni ami nem is volt.
-Ettől függetlenül én megbízom benned.
-Rosszul teszed.
-Miért is?-kérdezte miközben leült mellém.
-Még beárullak.
Felnevetett.
- Attól nem tartok.
-Kérdezhetek valamit?
-Hallgatlak.
-Öltél már embert?
-Nem vagyok Zayn.
-Mi lett volna,ha a kérdésemre válaszolsz?
-Nem.Nem öltem.És nem is szándékozom.
-Hány lánnyal voltál már eddig?
-Nem tudom.Nem számolom.-kacsintott rám,mire fintorogni kezdtem.-Főleg nem az egy éjjszakás kalandokat.
-Jó...
-Most én jövök.Hol vannak a szüleid?
-Semmi közöd hozzá.
-Én is válaszoltam.
-És?
-Ajánlom,hogy te is válaszolj!
-Elegem van a fenyegetésedből.
-Tényleg?Nekem meg az ellenkezésedből.-mondta kissé mérgesen.
-Remek.
-Szóval?
-Hagyj békén.-húzódtam tőle távolabb.
-Nem.-jött utánam.
-Harry.-csúsztam még távolabb mikor hirtelen véget ért az ágy és én majdnem a padlón végeztem.Harrynek hála nem így történt.Megragadott és lefektetett a paplanra.
-Egy angyal vagy.-suttogta miután mellém feküdt s könyökére támaszkodva figyelte az arcomat.
-Te pedig maga az ördög.
Felnevetett.
-Nem kéne sértegetni.
-Nem vagyok túl jó kedvemben.
-Azt észrevettem.Női problémák?-kérdezte kuncogva.
-Itt egyedül veled van problémám!-förmedtem rá.
-Pedig én mindent megteszek.
-A legutóbb is ezt mondtad.
-Le fogsz fordulni.
-Ne  kapj el kérlek.
-Rendben.
-Szóval akkor az előbb nálunk voltál.-állapítottam meg.
-Jó reggelt.
-És ki hívott este?
-Nem vagyok köteles beszámolni neked.
-De én tudni akarom.
-Akkor sem vagyok köteles.
-Akkor is tudni akarom.
-Ne idegesíts föl!
-Menj és szárítsd inkább a hajad.
-Ne parancsolgass nekem!
-Ez egy tanács volt.
-Mindjárt más.-mondta,majd felugrott mellőlem és futott a fürdőbe.-Megszárítod nekem?-állt elém a hajszárítóval és egy fésűvel a kezében.
-Eszemben sincs.
-Most meg fogod szárítani a hajam.-jelentette ki miközben bedugta a konektorba,majd leült elém a földre.-Parancsolj.-adta a kezembe az eszközöket.
-Nem.-ismételtem újra mire hirtelen hátra fordult,megragadta a copfom végét és lehúzott magához.
-Gyerünk.-követelte.
-Nem.-mondtam kitartóan mire még közelebb húzott magához.-Te cigizel?-kérdeztem amint megcsapott a nikotin bűze.
-Nem.-lökött el hirtelen.
-De igen.
-Azt mondtam nem!-mordult fel.-Csak csináld amit kértem.
-Azonnal főnök!-mondtam majd felkapcsoltam a gépet és lágyan szárítani kezdtem dús haját.Egy szót sem szólt hozzám csak nézett maga elé.-Most duzzogsz?
-Nem.
-Tényleg olyan vagy ,mint egy kisfiú.
- Fogd be!-mondta miközben beletúrt még kissé nedves hajába.
-Neee!!-szóltam rá.Nagy szemekkel nézett rám.-Elrontottad!
-Jaj ne haragudj.-ült vissza engedelmesen.
-Ezt képtelen vagyok helyrehozni.-csóváltam a fejem.
-Olyan szörnyű?-kérdezte ijedten.
-Rettenetesen.
-Alice!
-Mi a fenének bíztad rám?!-kérdeztem szórakozottan ahogy láttam ijedt arckifejezését.Komolyan beveszi?!
-Azt hittem legalább arra képes vagy,hogy ezt rendesen megcsináld!-állt fel dühösen.-De gondolhattam volna,hogy nem.Nem vagy képes semmit jól csinálni!-ahogy ezeket a fejemhez vágta egyre jobban fájt a szívem.Most tényleg ilyen mérges  a haja miatt?Ami mellesleg nem is igaz csak viccelni próbáltam vele.Mikor tanulom már meg,hogy Harry nem vevő ilyenekre?!Kikapcsoltam a szárítót és könnyes szemmel a kezébe nyomtam.
-Tessék.Akkor csináld meg magadnak.-mondtam,majd kisétáltam a szobából.
Apa is sokszor mondta ezt nekem.Te nem vagy képes semmit jól csinálni!Már megint elrontottad!Hogy lehetsz ilyen szerencsétlen?! Mikor elsős voltam,elég sokszor tanultam apával mivel anya szinte mindig dolgozott.Emlékszem az f  betűt tanultuk írni.Nem tudtam még a századik próbálkozásra sem leírni azt a rohadt f  betűt.Hiába próbálkoztam,nem ment.
-Al!-kiabált utánam,de nem foglalkoztam vele.Sétáltam tovább lefelé a lépcsőn miközben erősen kapaszkodtam a korlátba.-Normális vagy?!-ragadta meg felkaromat s ahogy hirtelen visszahúzott a padlón landoltam.-A k*rva életbe!-hallottam hangos káromkodását,majd éreztem kezeit magam körül.-Hallasz engem  Al?!
-Sajnos igen.-nyöszörögtem.
-Hála Istennek!-ölelt magához szorosan.
-Harry.-suttogtam.Ez most mit jelentsen?!Nem bírok kiigazodni ezen a fiún.-Engedj el!-mocorogtam.-Ez most mire volt jó?
-Mégis hogy gondoltad,hogy lesétálsz a lépcsőn?!
-Miért ne?
-Ahhoz még nem vagy elég jól!
-Mióta érdekel az téged,hogy mi van velem?
-Azért vagy itt,hogy vigyázzak rád.
-Süket duma!-törtem ki mérgesen.
-Nem Al,nem az!-mondta miközben egy tincset a fülem mögé tűrt.-És nem is szörnyű a hajam.
-Persze hogy nem!Én csak vicceltem,de te megint olyanokat vágtál a fejemhez,hogy....-hirtelen  csókkal hallgattatta el a kitörésemet.Már annyira nagy bűntudatom volt.Megcsaltam Zaynt.Itt csókolózom az egyik "barátjával" aki tuti nem százas. -Harry.-suttogtam mikor elhúzódott tőlem.-Kérlek.Had beszéljek Zaynnel.
-Nem.-vágta rá rögtön.-Felejtsd el.-felhúzott a földről és karjaiba vett.-Az előbbit...nem úgy gondoltam.Nem akartalak megsérteni.Tényleg.Szóval ne haragudj.
-Mindegy.-mondtam halkan közben a padlót vizsgáltam.
-Nem.Mivel tudnálak kárpótolni ami nem Zaynnel kapcsolatos?
-Semmivel.Felejtsük el.Én a te szemedben én úgyis csak egy senki vagyok.
-Látom még mindig nem   érted a dolgok lényegét.
-Igazad van.Tényleg nem.
-Miért sírsz?
-Elegem van.
Elindult a szobája felé,majd letett az ágyára.
-Nem akarlak sírni látni többé.-suttogta miközben leggugot elém s kezeit a térdemre simította.
-Akkor próbálj meg kicsit máshogy viselkedni.
-Hogy?
-Mondjuk nem pofozol fel.
-A saját érdekedben teszem amit teszek.
-Ne etess ezzel a hülyeséggel kérlek.
-Egyszer majd megérted.-felállt és az ablakhoz sétált.
-Mit?
-De addig...mellettem biztonságban vagy.-fordult felém.-Ma átjön egy kedves barátom.Azt akarom,hogy mindvégig itt legyél fent,egy szót se szólj és ne hallgatózz.Világos?
-Mint a nap.
-Komolyan mondom Al.Ez fontos.
-Rendben.-egyeztem bele.Legalább addig nem velem foglalkozik.
-Helyes.
-Ki ez a  barátod?
-Nem mindegy?Úgysem ismered.
-Attól még elmondhatnád.
-Nem fogom.
-És ha ennyire jó barátod,akkor miért nem mutatkozhatok előtte?
-Mivel senki nem tudja,hogy te itt vagy.És ennek így is kell maradnia.
-Senki?
-Senki.-mondta miközben visszafordult az ablakhoz.Kezeit hátratette és úgy nézte a kilátást.Harry annyira érdekes ember.Egyáltalán nem olyan,amilyennek képzeltem.Vagyis részben talán mégis,de van benne valami más is amit nem bírok megérteni.-Esik.-mondta halkan.
-Londonban mindig.
-Ki nem állhatom!-sétált az ágyhoz,lerúgta a cipőjét,majd lefeküdt.Feje a combom mellett pihent.-Jól aludtál Drága?
-Jól.
-Add a kezed!-nyúlt érte,majd kissé bökő arcára simította.
-Ez megnyugtat téged.-állapítottam meg ahogy lágyan simogattam őt.Lehunyta szemeit és egyenletesen lélegzett tovább.-Ugye?
-Ühüm.-válaszolt.Miért nem tud mindig ilyen lenni?
-Annyira...
-Tessék?-nyitotta fel szemeit,majd rám nézett.
-Ez a rengeteg tetoválás.-vettem jobban szemügyre a karját.-Ez a hajó egyszerűen mesés.-húztam rajta végig az ujjam,mire karja tiszta libabőr lett.Gyönyörű napbarnított bőréből kirítt a fekete tinta.
-Köszönöm.-suttogta.-A tiéd is szép.-ragadta meg a karomat amin a hangjegy díszelgett.-Nagyon fájt?
-Nem annyira.
-És már nem szeretnél többet?
-Nem tudom.
-Gondolkodtál rajta?
-Aha.De a főnököm ,mint már tudod nem rajong érte.
-Kit érdekel?
A főnökömről eszembe jutott a munka.
-Francba!-mérgelődtem.
-Mi van?
-Nem mentem dolgozni Harry!Ki fognak rúgni.-és ez megint az ő hibája.
-Nyugodj meg.Mindent elintéztem.
-Mit adtál be neki?
-Nem tök mindegy?Úgysem foglalkozik veled.
Végül is igaza van.
-Én a helyedben már rég ott hagytam volna azt a melót.
-Nem vagyok abban a helyzetben,hogy válogatni tudjak.
-Csak bátornak kell lenni.
-Mondod  te.
-Igen.
-Mitől vagy te olyan bátor?
-Az vagyok.
-Mikor jön a barátod?
-Háromra.Addig még van tengernyi időnk.-mosolyodott el,majd feltámaszkodott.-Nincs kedved megmasszírozni?Piszkosul fáj mindenem.
-Nem tudok masszírozni.-sóhajtottam.Felpattant a helyéről ,hozott egy krémet és a kezembe nyomta.Mintha meg sem hallotta volna amit mondtam.
-Ezzel kéne kennem a hátamat.
-Oké...
Még időm sem volt felfogni a dolgot,már félmeztelenül állt előttem.
-Akkor....izé....feküdj le.-mondtam miközben zavartan a padlót bámultam.
-Nyugodtan rám nézhetsz.-nevetett,majd hasra feküdt.Mellé másztam,lecsavartam a kupakot és nyomtam a hátára a hideg folyadékból.-Ülj rám!Úgy kényelmesebb lesz.-ez nem éppen tanácsnak hangzott így szükségesnek éreztem engedelmeskedni.Felnyögött mikor a seggére nehezedtem.
-Tudom nehéz vagyok,de ne panaszkodj.
-Én ilyet egy szóval sem mondtam.Nem arról van szó.-mondta sanda vigyorral az arcán.Egy fintor kíséretében nekikezdtem a munkának.






17 megjegyzés:

  1. Hiányolom belőle a Zayn&Alice párost!:( NEM bántásból mondom!Egyébként jó!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a véleményt!:)Akkor tudok javítani rajta,ha tudom mi nem klappol!:) Köszi!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hálás lennék,ha a következő részek már Zalice(Zayn&Alice)párosos lenne!Tényleg nem bátnásból mondom! :)

      Törlés
  3. szerintem nagyon jo lett meg Harry is jo szemilyeseg bar kicsit zavaros csak hianyzik mar Zayn szoval hogy minden resznel Harry bantja Alicet Alice sir aztan Harry bedurcizik xd:D es ezek nagyon jok es istenien megirod csak mindig ugyanez van es ezen lehetne valtosztatni kicsit meg hogy megjelenne valaki ismeros meg ilyenek hogy egy kicsit izgibb lenne

    VálaszTörlés
  4. Az a helyzet,hogy egy pár részen át még Harry van!Utána visszajön Zayn,csak azt gondoltam,hogy jó lenni bele kicsi változás,hogy ne legyen olyan egyhangú.Kibírjátok azt a pár részt még?Vagy így nem olyan jó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem 2-3 rész még belefér!Megpróbálom kibírni!

      Törlés
  5. Harry nem lesz végig "ilyen" !:)

    VálaszTörlés
  6. xD rendben,rendben!!Élvezzétek!Aztán jön majd Zayn is!

    VálaszTörlés
  7. Emberek....van öszvisz 4-5 rész még Harryvel!Kibírjuk?Utána elhalmozlak titeket Zaynnel oké?:/

    VálaszTörlés
  8. XD Ha minden igaz,jövőhéten!:)
    Hacsak nem szeretnétek hamarabb!;)

    VálaszTörlés
  9. XD rendben,rendben!Az este folyamán felteszem!:)

    VálaszTörlés

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/