2014. február 19., szerda

Chapter fifty-nine


Sziasztok!!:)
Ne haragudjatok,hogy késtem a résszel.
Remélem vártátok már!A visszajelzések alapján igen!:3
Jó olvasást,köszönöm a kommenteket.








-Ez az!-ujjongott Harry mikor leütötte az egyik bábumat.
-Ne éld bele magad.
-Örülni csak lehet nem?
-De.Persze.Ah!-nyúltam hirtelen a hasamhoz.
-Mi az?-fogta meg a csuklómat.-Al!-szólított meg újra.
-Semmi baj.Csak...hirtelen.-nem.Ugye nem most?!Nehogy most!-Kimehetek a mosdóba?
-Minden rendben?-nézett a szemembe aggódó tekintettel.Ez nem az a Harry,akivel az előbb fogadtam.
-Aha.
-Elkísérjelek?
-Nem kell.-mondtam,majd lecsúsztam az ágyról,óvatosan talpra álltam és elsétáltam a fürdőig.
-Harry!-szólítottam meg szégyellősen mikor visszaértem.
-Hm?-nézett rám nagy szemekkel.
-Azt hiszem...problémám van.
-Milyen problémád?
-Tudod olyan....női problémám.
-Most?-kérdezte kissé ijedten.Na erre nem számított.Ahogy én sem...
-Igen.Most.-zavaromban a földet pásztáztam.
-Akkor kell...
-Nem mehetnék haza?
-Szó sem lehet róla.-pattant fel az ágyról.-Megoldjuk.-állt elém.-Elmegyünk üzletbe és veszünk azt amit... ilyenkor kell.
-De...
-Semmi de.Gyere!-megragadta a derekamat felkapott és máris vitt a kocsihoz.



-Cipő nélkül hogy fogok bemenni?-kérdeztem mikor leparkolt.
-Csak mond mi kell.
-Hát...
-Jó tudom mi,de mindegy milyen?Mármint én nem értek ehhez.
-Vastag éjszakait.
-Ha ezt így mondom a nőnek nagyon ki fog röhögni?
-Add a cipődet!
-Mi van?
-Add oda a cipődet és várj meg itt!
-Nem fogom neked adni a cipőmet megőrültél?!
-Gyerünk már Harry ne húzd az időt!
-Hogy fogsz ezekben menni?-kérdezte mérgesen miközben kilépett a csizmájából és átnyújtotta nekem.
-Megoldom.-mondtam,majd a lábamra húztam és óvatosan kiszálltam a kocsiból.-Harry!-hajoltam vissza hozzá.
-Hm?-nézett hirtelen rám miközben a körmét rágta.
-Kéne...pénz.
-Ja persze!-nyúlt a zsebébe és kivett egy tízest.-Ennyi elég lesz?
Elmosolyodtam.
-Ez rengeteg.
-Hozz nekem egy sört is.
-Ezt most nem mondod komolyan ugye?
-De komolyan mondom.
Egy sóhaj kíséretében elindultam lassan a bejárat felé.Éreztem Harry tekintetét magamon.Vagyis csak egyetlen pontomon így próbáltam nem foglalkozni vele.
Mikor beléptem a bevásárlóközpontba,rögtön megcsapott a hideg légkondi.Nem értem minek ilyet működtetni ősszel...Hamar megkerestem amiért mentem,vettem le egy sört Harrynek a polcról(nem mondta milyet kér,tehát nem panaszkodhat),majd miután kifizettem siettem vissza az autóhoz.
-Sikerült?-kérdezte amint beszálltam és kivette a kezemből a hideg sört.
-Igen.
-Jó.Akkor mehetünk?
-Siessünk.-mondtam miközben összekuporodtam s kezemet a hasamra szorítottam.
Harry úgy hajtott hazafelé mint egy őrült.Nem  is mertem ránézni a sebességjelzőre mert biztosan menten rosszul lettem volna.Megkönnyebbülve sóhajtottam fel mikor leparkolt a ház előtt.
-Add gyorsan a cipőmet.-sürgetett.Egy másodpercig csak néztem rá.-Gyerünk már!
Hamar lehúztam a lábamról a csizmákat és átadtam Harrynek.
Miután felvette őket kiszállt,megkerülte a kocsit,a karjaiba vett és gyors ütemben vitt be a házba.Felnyögtem mikor letett a földre.-Mi az?-tette kezét összegörnyedt  hátamra.Azt hiszem Harrynek igen csak türelmesnek kell lennie velem,ha azt akarja,hogy továbbra is itt maradjak.
-Semmi.-egyenesedtem ki,majd elindultam felfelé a lépcsőn a fürdőszobába.Miután biztossá tettem magam,bementem Harry szobájába és lefeküdtem az ágyra.A hasam hirtelen annyira megfájdult,hogy alig bírtam mozdulni is.
-Szent szar.-hallottam Harry hangját mikor belépett.-Alice mi a baj?-mászott oda hozzám,majd hajamat eltűrte az útból.
-A hasam....rettenetesen fáj.-sóhajtottam.
-Hozzak gyógyszert?Vagy mit kell ilyenkor csinálni?
-Semmit.Majd elmúlik.-sosem szerettem gyógyszeren élni.Helyette inkább szenvedtem.-Ah.
-Mit tehetek érted?-kérdezte keserű arccal.
-Semmit.
Egy szó nélkül felállt és elhagyta a szobát.Hálás voltam neki,hogy nem kérdezett többet és egyedül hagyott.Nem szeretem ha az emberek gyengének látnak.Pedig a  legtöbbször az vagyok.Megmarkoltam a takarót és próbáltam pihenni.
-Főztem teát.-hallottam a rekedt hangot mögöttem.
-Nem kellett volna.
-Azért csak idd meg.
-Most nem.
-Akkor később.
-Köszönöm.
-Biztos nem...
-Nem tudsz!-vágtam közbe.
-Jó.-sóhajtotta,majd elindult kifelé.
-Hova mész?-kérdeztem miközben könny csordult ki a szememből amit ő nem látott mivel háttal feküdtem neki.Most mindenen bőgni fogok.Jobban,mint általában.
-Eszek valamit.
-Aztán visszajössz?
-Persze.Egy pillanat oké?
-Jó.
-Nézz rám.-parancsolta.Gyorsan megtöröltem a szemeimet.-Nézz rám!-emelte fel a hangját ami csak jobban felzaklatott.Feltámaszkodtam s ráemeltem tekintetemet.Lassan elém sétált,felhúzott az ágyról és    átölelt.Hihetetlenül jól esett a gesztusa.Szorosan fontam köré karjaimat s zokogásba kezdtem.Nem tudom miért sírtam.Csak jól esett.
-Annyira gyenge vagyok.-suttogtam.
-Nem azért sír valaki mert gyenge,hanem mert túl sokáig volt erős.
Erre nem tudtam mit mondani.Harry megint annyira más volt.Belenéztem a szemébe és láttam valamit.Valami különös dolgot ami eddig hiányzott belőle.Valami olyasmit,amivel boldoggá tett és egy kis reményt csempészett a szívembe önmagával kapcsolatban:szeretetet.
-Menj csak.-húzódtam el tőle,majd megtöröltem az arcomat.
-Nem vagyok éhes.
-De hát az előbb még...
-Mindegy.
-Nem kell velem lenned.Úgysem vagyok most túl jó társaság.
-Nem számít.Feküdj vissza Drága.Pihend ki magad.
Ismét sírni kezdtem.
-Ugye ez nem amiatt van,mert valami baj van?
-Nem.-nevettem,mire elmosolyodott.-Ez evvel jár sajnos.Elég elviselhetetlen vagyok így nem baj ha nem maradsz velem.Tényleg.
-Fogd be és feküdj már vissza.
-Rendben.-miután elhelyezkedtem a paplanon,Harry hirtelen kisuhant a szobából,majd amilyen gyorsan kiment,olyan hamar vissza is jött egy ronggyal a kezében.
-Gombold ki a nadrágod.
-Mi?
-Azt mondtam gombold ki a nadrágod!-ismételte meg kicsit keményebben.
-Minek?
-Csak csináld!
-Nem.
-Jaj Al!Ne idegesíts fel.Gyerünk!-utasított miközben az ágyra mászott mellém.
-Harry....
-Úgy látszik nekem kell.-mondta,majd letépte rólam a takarót és lefogta a kezeimet.
-Harry!-sikítottam mikor feltűrte a felsőmet.
-Jót akarok nem érted?!-kérdezte mérgesen.
-De...
-Csak engedd,had csináljam.
Ellazítottam a karjaimat és vártam.Harry kigombolta a nadrágomat,lehúzta egészen a bikinivonalamig,majd a forró rongyot az ágyékomra terítette.
-Ettől jobb lesz.-morogta.
-Honnan tudod?
Elmosolyodott,majd tenyerével jobban szorította bőrömhöz az anyagot.
-Lazulj el.Ez így nem fáj nagyon?
-Nem.-suttogtam.Pár perc után  a fájdalom kezdett alább hagyni.A görcsök már nem voltak olyan erősek mint eddig.Megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt s fejemet a párnára fektettem.
-Na jobb már?
-Igen.-Harry arca kifejezéstelen volt.Olyan idegennek tűnt számomra.Hatalmas keze még mindig az ágyékomon pihent.Öregujjával,mely lelógott az anyagról a bőrömet cirógatta.
-Harry...-suttogtam.
-Hm?-nézett a szemeimbe.
-Miért vagy velem ilyen kedves?
-Mondtam már,hogy nem vagyok rossz ember.Csupán másképp látom a világot.-pár perc csend után Harry újra megszólalt.-Hol vannak a szüleid?-miért pont most kell ezzel előhuzakodnia.
-Ez...hosszú történet.-mondtam miközben egy könnycsepp simult végig az arcomon amit Harry azonnal letörölt,majd tekintetét rám emelte.
-Van időnk.

7 megjegyzés:

  1. Tetszik!!! Imadom a blogod!! ♥♥:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó. Minél elöbb új részt!:)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jò lett , hamae hozd a kövit :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szuper lett! ha ilyen lenne Harry talan meg bele is szeretne...de Zayn jobb nala

    VálaszTörlés
  5. na jó...akkor ezek szerint kedden van új rész...én meg itt vártam péntekig (azt hittem egyszeri alkalom)
    Egy kritika ami építő....Te ennél többet szoktál írni és ha most ezzel az előre hozással csökkenni fog a szöveg terjedelme akkor inkább tedd vissza Péntekre :)))

    VálaszTörlés
  6. Ezeket a részeket már régen megírtam :) Én már szinte tízzel előrébb vagyok.Akkor egyezzünk meg:Mostantól mindig pénteken lesz rész rendben?Igazad van,kicsit felforgattam a rendszert....Akkor jövőhét péntek!!!:)

    VálaszTörlés

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/