2020. szeptember 17., csütörtök

Sziasztok!

 Kedves Olvasóim!

Eltelt jó pár év azóta, mióta utoljára aktív voltam ezen a blogon. A napokban rákerestem és újra elolvastam a történetet, amit jómagam alkottam, mikor az 1D-s srácok még jelentős részt foglaltak el az életemben. Sajnos azóta már sok minden megváltozott. 

Ennek ellenére én kedvet kaptam a történet folytatásához. Újra fellobbant bennem az alkotási vágy, így szeretném megtudni, mennyien vagyunk itt még és igényelnétek-e ezt a dolgot. 

Írjatok bátran! ;) 

Adrienn

4 megjegyzés:

  1. Drága Adri! Nagyon örülök, hogy ilyen fantasztikus ötleteid vannak, hajrá! ;)

    VálaszTörlés
  2. Jezusoooom, régen imádtam ezt a blogot!! Folytatom is 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj dejó! <3 Emlékszem rád, minden bejegyzéshez kommenteltél és mindig biztattál. Köszönöm neked ezt most is és nagyon örülök, hogy itt vagy újra!

      Törlés

Ide is nézz be:
http://mylifeispefect.blogspot.sk/